• 26 تیر 1403

برگزاری پانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری پانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری پانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دکتر نرجس توکلی کیا ,

سرپرست گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت، ضمن تبریک آغاز هفته ملی جمعیت از حمایت‌ها و همراهی تمامی مدیران محترم در اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده قدر‌دانی و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 پانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت با حضور اعضای کمیته، کارشناس مسئولین و کارشناسان برنامه جوانی جمعیت شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، شهرستان ری و مرکز بهداشت جنوب و با حضور مهمان ویژه زهرا حاجی علی مسئول تولید سریال پا به ماه در سالن مدافعان سلامت معاونت برگزار شد.
دکتر نرجس توکلی‌کیا سرپرست گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت، ضمن تبریک آغاز هفته ملی جمعیت گفت: امروز در دومین روز هفته ملی جمعیت با عنوان «مدیران و جوانی جمعیت»  قرار گرفته‌ایم و به همین مناسبت از حمایت‌ها و همراهی تمامی مدیران محترم در اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده کمال قدر‌دانی و تشکر داریم.
در ادامه ایشان به بیان مصوبات جلسه قبل پرداخته و سپس همه همکاران اقدامات انجام شده در این خصوص را بیان کردند.
وی همچنین از همه همکاران دعوت کرد تا از غرفه جوانی جمعیت و فرزند آوری معاونت بهداشت دانشگاه در سی و چهارمین نمایشگاه‌های بین المللی کتاب واقع در سالن ناشران مصلی تهران دیدن کنند.

در این جلسه همکاران در خصوص کیفیت بالا و جذابیت غرفه جوانی جمعیت و فرزند آوری معاونت بهداشت پیشنهادات بسیار خوبی از جمله برگزاری مسابقات و تهیه هدیه و انجام مشاوره‌های فرزند آوری و فرزند پروری دادند.
بهناز یعقوبی کارشناس جوانی جمعیت در خصوص اهمیت و نحوه محاسبه شاخص‌های عمومی جایزه ملی جمعیت تاکید داشت و گفت: برای ارائه گزارش به وزارت بهداشت و استانداری تهران تهیه مستندات بسیار حائز اهمیت است.
همچنین ایشان عنوان کرد: ارسال به موقع گزارشات درخواست شده توسط همه واحد‌ها و گروه‌ها می‌تواند در کسب امتیاز کارنامه ملی و جایزه ملی جوانی جمعیت مؤثر باشد.
دکتر نجمه الملوک امینی رئیس گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت به برگزاری جشنواره ایران سالم و جوان در بین دانش آموزان، عموم مردم، طلبه، کارمندان، دانشجو اشاره کرد و گفت: ثبت آثار به صورت دیجیتالی در سامانه شهاب از مهمترین رویدادهای دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
زهرا حاجی علی مسئول تولید سریال پا به ماه به عنوان مهمان ویژه با پخش کلیپی به معرفی سریال پا به ماه پرداخت و چند نمونه از سوژه‌های تهیه شده را عنوان کرد. همچنیت ایشان از تمامی همکاران حاضر در جلسه خواست تا در شناسایی سوژه‌های ناب و جذاب در خصوص تهیه قسمت دوم سریال پا به ماه همکاری داشته باشند.

 دکتر توکلی کیا از دکتر مزینانی مدیر گروه سلامت روان و اجتماعی معاونت بهداشت، در خصوص تهیه غرفه جوانی جمعیت و فرزند آوری معاونت بهداشت دانشگاه در سی و چهارمین نمایشگاه‌های بین المللی کتاب هماهنگی‌های لازم را انجام دادند تشکر کرد.

جلسه با جمع بندی نظرات و پیشنهادات توسط همه اعضا به پایان رسید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری پانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *