• 26 تیر 1403

برگزاری کارگاه "پزشکی مبتنی بر شواهد" و نشست ماهانه گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت با شبکه‌های تابعه

برگزاری کارگاه "پزشکی مبتنی بر شواهد" و نشست ماهانه گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت با شبکه‌های تابعه

برگزاری کارگاه

به همت گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت، نشست ماهانه گروه آموزش و ارتقای سلامت با حضور مسئولین و کارشناسان ستادی و واحد‌های متناظر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز چهارشنبه 3 خرداد 1402، نشست ماهانه گروه آموزش و ارتقای سلامت با حضور مسئولین و کارشناسان ستادی گروه و واحد‌های متناظر مرکز بهداشت جنوب تهران، شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان ری و اسلامشهر در سالن غدیر معاونت بهداشت برگزار شد.
در این جلسه بعد از برگزاری کارگاه آموزشی "پزشکی مبتنی بر شواهد" توسط دکتر نجمه الملوک امینی رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت؛ در مورد برنامه عملیاتی 1402 و شاخص‌های پنل آموزش سلامت، روند عضویت رابطین و سفیران سلامت در سامانه شهاب، دوره‌های آموزشی و آزمون‌های سفیران و رابطین در شهاب، برگزاری کارگاه‌های خودمراقبتی سازمانی و اجتماعی و گروه‌های خودیار توسط معانت بهداشت با همکاری شبکه‌ها در خرداد و تیر ماه توضیحات لازم داده شد و بحث و تبادل نظر شد.
در پایان جلسه با حضور دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت، از فعالیت‌های همکاران محترم در اجرای برنامه‌ی گروه آموزش و ارتقای سلامت، با اهدا لوح تشکر و قدردانی شد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *