• 27 تیر 1403

برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت

برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت

برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت

معاون فنی معاونت بهداشت: استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی بالاخص در گروه‌های پرخطر را ضروری و مهم دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 18 تیر 1401 با حضور دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت و مدیران ستادی واحد‌های مربوطه، کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت و مبارزه با کرونا در سالن مدافعان سلامت برگزار شد.
دکتر تاملی در ابتدا شرایط کنونی کرونا را تشریح کرد و گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان ضرورت رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک احساس می شود.
سپس ایشان توصیه به دریافت دوز‌های سوم و چهارم در گروه سنی  بالای 18 سال که بیش از شش ماه از آخرین نوبت تزریق آنها گذشته است و اهتمام ویژه به تداوم استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی بالاخص در گروه‌های پرخطر را ضروری و مهم دانست و بر تداوم واکسیناسیون کودکان زیر 18 سال تاکید کرد.
همچنین در این جلسه درخصوص چگونگی انجام بازدید و نظارت بر فعالیت‌های مراکز و پایگاه‌های سلامت در خصوص واکسیناسیون کرونا و نیز تامین واکسن‌ها در مراکز واکسیناسیون و رعایت زنجیره سرد تاکید ویژه شد.       

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *