• 26 تیر 1403

جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت

جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت

جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت

در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، جلسه آموزش و هماهنگی این برنامه برای کارشناسان مسئول بیماری‌های غیرواگیر واحد بیماری‌های شبکه‌های بهداشت و درمان ستادی و تابعه معاونت بهداشت، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، جلسه آموزش و هماهنگی این برنامه روز شنبه 28 آبان 1401 در سالن مدافعان سلامت معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه دکتر آزیتا کریمی مدیر گروه بیماری‌های غیرواگیر و جواد برزگری کارشناس برنامه از معاونت بهداشت و کارشناسان مسئول بیماری‌های غیرواگیر واحد بیماری‌های شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران و یک نفر کارشناس مراقب ناظر از هر شبکه حضور داشتند. در این جلسه شاخص‌های بیماری فشارخون بالا و راه‌های ارتقا آنها مورد بررسی قرار گرفت.  

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت جلسه آموزش و هماهنگی در راستای بهبود ارایه خدمات در زمینه بیماری فشارخون بالا، در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *