• 27 تیر 1403

جلسه کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

جلسه کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

جلسه کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

رییس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت، در جلسه کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، بر پاسخگویی به‌موقع به نامه‌ها و انجام اقدامات لازم در برنامه‌های جاری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه هماهنگی برنامه‌های گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس روز سه‌شنبه 30 آذر 1400 با حضور زهرا آقامیری رییس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در معاونت بهداشت برگزار شد و در ابتدای جلسه آقامیری بر پاسخگویی به‌موقع به نامه‌ها و انجام اقدامات لازم در برنامه‌های جاری تاکید کرد و در ادامه در خصوص بازگشایی مدارس با توجه به تجمعی بودن محیط مدارس و رعایت سخت‌گیرانه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اعلام اسامی مدارسی که نمره پایینی را دریافت کرده‌اند جهت پیگیری و اعلام به آموزش و پرورش نکاتی را گفت.
سپس ام‌البنین فیروزآبادی کارشناس مسوول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس برنامه‌های توسعه‌ای واحد را بیان کرد.
در ادامه بحث در خصوص برنامه توسعه‌ای و گزارش کار کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه‌ها انجام شد.
شایان‌ذکر است کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب به همراه یکی از کارشناسان واحد در این جلسه حضور داشتند.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

جلسه کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در معاونت بهداشت جلسه کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در معاونت بهداشت جلسه کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در معاونت بهداشت جلسه کارشناس مسوولان سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *