• 27 تیر 1403

سومین جلسه بازید وزارتی از برنامه سراج و بسته اجتماعی و اقدام جامعه به‌صورت مجازی در معاونت بهداشت

سومین جلسه بازید وزارتی از برنامه سراج و بسته اجتماعی و اقدام جامعه به‌صورت مجازی در معاونت بهداشت

سومین جلسه بازید وزارتی از برنامه سراج و بسته اجتماعی و اقدام جامعه به‌صورت مجازی در معاونت بهداشت

مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، در سومین جلسه بازید وزارتی از برنامه سراج و بسته اجتماعی و اقدام جامعه که به‌صورت مجازی انجام شد شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، دکتر علیرضا شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت طی گزارشی اعلام کرد، روز سه‌شنبه ۴ آذر 1399 سومین جلسه بازید وزارتی از برنامه سراج و بسته اجتماعی و اقدام جامعه انجام شد.
در این بازدید که به‌صورت مجازی و با استفاده از اسکایپ و با ارتباط با فرمانداری تهران انجام شد با توضیحات دکتر رستمی ناظر وزارتی برنامه سراج /سامان آغاز شد و سپس مهندس افضلی رئیس اداره اجتماعی به اقدامات انجام‌شده در اجرای الگوی سراج در منطقه ۱۷، جلب مشارکت اجتماعی و همکاری ادارات و سازمان‌های برون بخشی و نقش خانه مشارکت اشاره کرد.
در ادامه بافری مددکار اقدام جامعه توضیحات مبسوط و گزارش کاملی از اقدامات را ارائه و بیان کرد تاکنون بیش از پانصد پرونده حمایتی تشکیل‌شده؛ و نتایج آن را نیز ارائه داد.
سپس آقاجانی رییس خانه مشارکت منطقه ۱۷ در خصوص اقدامات محله محور توسط خانه مشارکت، اقدامات مقابله با کرونا در منطقه، جلب حمایت‌های ارگان‌ها و نهادها و.‌. اشاره کرد.
دکتر علیرضا شکیب به نقش حمایتی فرماندار محترم مهندس فرهادی و پیگیری‌های خانم افضلی در اجرای این برنامه در منطقه ۱۷ اشاره و تاکید کرد که دانشگاه مراتب تقدیر خود را از مهندس فرهادی با اهدای لوح تقدیر با امضای ریاست دانشگاه و با حضور معاون بهداشت دکتر علیرضا دلاوری در محل فرمانداری انجام داده است.
در ادامه زهرا مرتضوی کارشناس مسئول سلامت روان مرکز بهداشت جنوب تهران، ضرورت همه‌جانبه در خصوص تخصیص اعتباری، چارت سازمانی و ادامه برنامه توضیح داد.
در پایان دکتر رستمی ضمن جمع‌بندی مطالب ارائه ‌شده؛ اقدامات انجام‌شده را قابل‌ تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با اقدامات اجرایی از طرف وزارت، بر پویایی این برنامه افزوده شود.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *