• 28 تیر 1403

بازدید ناظر وزارت بهداشت از برنامه سراج سامان در منطقه ۱۷ تهران

بازدید ناظر وزارت بهداشت از برنامه سراج سامان در منطقه ۱۷ تهران

 بازدید ناظر وزارت از برنامه سراج سامان در منطقه ۱۷ تهران

با حضور مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، ناظر وزارت متبوع، از خدمات ارائه شده در CMHC مهرگان، بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز چهارشنبه 21 آبان 1399 دکتر رستمی ناظر وزارت متبوع، از خدمات ارائه شده در CMHC مهرگان، مستندات و اقدمات روانشناسی که توسط روانشناسان ارائه میشود را مورد بررسی قرار داد و سپس از بخش مددکاری مرکز بازدید کرد.

 این بازدید با حضور دکتر علیرضا شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، زهرا مرتضوی کارشناس مسئول مرکز بهداشت جنوب و با حضور کامل تیم روانشناسی، مددکار اجتماعی و روانپزشک مرکز یاد شده صورت گرفت.

 دکتر حمید رضا مظلوم روانپزشک مرکز در خصوص اقدامات انجام شده نیز توضیحات کاملی ارائه کرد و به نظارت بر خدمات سلامت روان مراکز جامع سلامت منطقه، آموزش روانشناسان، پزشکان و ساماندهی ارجاعات اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام شده نه تنها در منطقه ۱۷ تهران، بلکه مناطق همجوار را نیز در بر گرفته و این خود به مداخلات موثر در مداخله در سوگ، ویزیت مجازی در منزل، تجویز دارو و با مشارکت مردمی و نیروهای داوطلب منتج به ارتقای روند بهبودی و دستیابی به شاخص‌های سلامت روان در منطقه و مناطق مجاور شده است.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *