• 27 تیر 1403

پیام معاون بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت مردان ایران «سما»

پیام معاون بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت مردان ایران «سما»

 دکتر علیرضا دلاوری
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون بهداشت دانشگاه در پیامی هفته ملی سلامت مردان ایران «سما» را که امسال با شعار «همه‌گیری کرونا توجه بیشتر به سلامت مردان» نام‌گذاری شده است را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، متن پیام دکتر علیرضا دلاوری معاونت بهداشت به شرح ذیل است:
هفته ملی سلامت مردان ایران «سما» همه‌ساله در هفته اول اسفند برگزار می‌شود امسال در شرایطی این هفته را برگزار می‌کنیم که در دوران همه‌گیری کووید ۱۹ در ایران و کل جهان هستیم
 شواهد ملی و بین‌المللی حاکی از آن است که در همه‌گیری کووید ۱۹ سلامت مردان بیشتر مورد تهدید قرارگرفته و آنان را در معرض آسیب‌های بیشتری قرار می‌دهد که این امر سلامت اقتصاد خانواده را مورد آسیب‌های اساسی قرار داده است.
 این مسئله لزوم توجه جدی به اطلاع‌رسانی و حساس سازی جامعه و مسئولین را نسبت به تلاش در جهت ارتقای سلامت مردان در خانواده و جامعه بیان می‌کند.
 لذا شعار انتخاب‌شده برای این هفته «همه‌گیری کرونا توجه بیشتر به سلامت مردان» است و اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته ملی سلامت مردان ایران «سما» انتظار دارم با همکاری همه گروه‌های ذینفع و دست‌اندرکار درون بخشی و برون بخشی برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اطلاع‌رسانی آموزش و افزایش آگاهی و هوشیاری مردان جامعه، شاغلین صنوف و ادارات در خصوص حفظ و ارتقای سلامتی مردان قدم‌های مهمی برداشته شود.

 دکتر علیرضا دلاوری
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *