• تاریخ انتشار : 1402/09/21 - 09:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 196
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه بررسی و تحلیل شاخص‌های گروه مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشت

با حضور معاون بهداشت، معاون فنی، معاون اجرایی، مدیران و کارشناسان ستادی شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه بررسی و تحلیل شاخص‌های گروه مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر برگزار شد.

جلسه بررسی و تحلیل شاخص‌های گروه مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه بررسی و تحلیل شاخص‌های گروه مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر روز دوشنبه 20 آذر ۱۴۰۲ با حضور دکتر علیرضا اولیائی‌منش معاون بهداشت، معاون فنی، معاون اجرایی، مدیران و کارشناسان ستادی شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران در سالن مدافعان سلامت این معاونت برگزار شد.
در ابتدا دکتر مهرزاد ناصری، مشاور معاون بهداشت در حوزه پایش و ارزشیابی، گزارش اجمالی از 25 برنامه و 33 شاخص مرتبط با گروه مذکور را ارائه داد. سپس دکتر آزیتا کریمی رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر، به بیان برنامه عملیاتی و فعالیت‌های مرتبط گروه‌ و مقایسه شاخص‌های زیرساختی و عملکردی درشش ماهه اول سال‌های 1401 و 1402  و شاخص‌های کشوری پرداختند.
سپس دکتر اولیائی منش ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران ستادی و محیطی بر پیگیری دقیق بیماران شناسایی شده در برنامه های مختلف گروه غیرواگیر تاکید کرد.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار مهم
  • کد خبر : 253928
اسماعیل استاجی
Author

اسماعیل استاجی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings