• 26 تیر 1403

پیام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت 15 آذر، روز جهانی داوطلب

پیام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت 15 آذر، روز جهانی داوطلب

دکتر علیرضا دلاوری
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر علیرضا دلاوری در پیامی فرارسیدن روز جهانی داوطلب را به همه داوطلبان سلامت، ازجمله رابطان بهداشت، سفیران سلامت و نهادها و سازمان‌هایی که داوطلبانه در راه ارتقای سلامت جامعه فعالیت می‌کنند تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، متن پیام معاون بهداشت به شرح ذیل است:
 امروز در حالی (5 دسامبر- 15 آذر) روز جهانی داوطلب را گرامی می‌داریم که جهان و کشورمان در تب کووید 19 می‌سوزد و جمعی از هم‌وطنان عزیزمان را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست‌ داده‌ایم و حتی ممکن است تعدادی از شما که در جمع ما هستید عزیزی را به دلیل بیماری کرونا از دست‌ داده باشید یا زندگی‌تان به‌شدت تحت تاثیر این بیماری قرارگرفته باشد.
اینک برای کنترل این‌همه گیری، جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به همکاری و مشارکت فعالانه مردم نیاز دارد و این مشارکت، در گام چهارم بسیج ملی کنترل اپیدمی کووید 19 که با عنوان طرح شهید سلیمانی به شیوه محله و خانواده محور در حال اجراست، دیده شده است، موفقیت این بسیج ملی که مبتنی بر برنامه «هر خانه یک پایگاه سلامت» است، جز با مشارکت فعال و مسئولیت‌پذیری شما رابطان بهداشت و سفیران سلامت خانواده و دیگر نیروهای داوطلب جامعه، ممکن نخواهد بود.
من و همکارانم در حوزه معاونت بهداشت، مرکز بهداشت جنوب تهران و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های ری و اسلامشهر، برای اجرای هر چه‌بهتر این بسیج ملی تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم و دست یاریگر شما بزرگواران را نیز که برای سلامت خود، خانواده و جامعه‌تان، داوطلبانه می‌کوشید به گرمی می‌فشاریم.
فرارسیدن روز جهانی داوطلب را به همه داوطلبان سلامت، ازجمله رابطان بهداشت، سفیران سلامت و نهادها و سازمان‌هایی که داوطلبانه درراه ارتقای سلامت جامعه فعالیت می‌کنند مانند نیروهای بسیج و هلال‌احمر و ... تبریک گفته و امیدوارم با همراهی و همکاری شما بتوانیم شر این بیماری را از سر هم‌ وطنان و همشهریان خود کم کنیم.

به امید روزهای بدون کرونا
دکتر علیرضا دلاوری
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *