• 17 تیر 1403

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

 برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و کمپین‌های سلامت با کارشناسان ستاد شبکه‌ها برای هماهنگی برنامه‌ها و کمپین‌های آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه ماهیانه کارشناسان واحد آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت و شبکه‌های بهداشت و درمان تحت پوشش این حوزه سه‌شنبه 29 آذر 1401 برگزار شد.
 در این جلسه که کارشناسان مسئول از شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران حضور داشتند آمار و شاخص‌های آموزشی و موانع و راهکارهای ارتقای آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه جلسه، کارشناسان مسئول آموزش سلامت به ارائه گزارشی از اجرای فاز دوم برنامه نیازسنجی شامل طراحی و اجرای مداخلات پرداختند. همچنین نحوه همکاری گروه آموزش و ارتقای سلامت با گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر در اجرای کمپین واکسیناسیون تکمیلی و غربالگری مهاجرین خارجی که در دی ماه آغاز خواهد شد تبیین شد.
در بخش دیگری از این جلسه همه کارشناسان در کارگاه آموزشی «نحوه کار با شبکه هوشمند آموزش بهداشت/شهاب» که توسط دکتر نجمه الملوک امینی رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت به صورت آنلاین و با حضور مراقبان سلامت، کارشناسان ناظر و تعدادی از کارشناسان ستادی از شبکه‌های بهداشت و درمان برگزار شد شرکت کردند.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

 برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت  برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت  برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت  برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت  برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت  برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت  برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *