• 26 تیر 1403

افتتاح مرکز تخصصی به منظور اجرای طرح سامان با حضور معاون بهداشت دانشگاه در شهرستان اسلامشهر

افتتاح مرکز تخصصی به منظور اجرای طرح سامان با حضور معاون بهداشت دانشگاه در شهرستان اسلامشهر

افتتاح مرکز تخصصی به منظور اجرای طرح سامان با حضور معاون بهداشت دانشگاه در شهرستان اسلامشهر

مرکز تخصصی به منظور اجرای طرح سامان به طور رسمی با حضور معاون بهداشت دانشگاه و معاونین سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز دوشنبه 5 آبان 1399 به نقل از دکتر علیرضا شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، مرکز تخصصی به منظور اجرای طرح سامان به طور رسمی با حضور دکتر علیرضا دلاوری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونین سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلامشهر افتتاح شد.

 در این مراسم معاون بهداشت دانشگاه از همکاری و همراهی فرماندار شهرستان اسلامشهر مهندس مسعود مرسلپور در اجرای این برنامه تشکر و قدردانی کرد و با بیان این که آماده هستیم که این برنامه را در کل شهرستان اسلامشهر اجرا کنیم و در اجرای این برنامه اجزای مهمی از جمله همکاری بین بخشی به ویژه در زمینه همکاری با آموزش و پرورش و بهزیستی را نام برد و در ادامه جلب مشارکت‌های مردمی را به عنوان یکی از اصول PHC که با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت اجرای طرح سامان را در خصوص استقرار این شعار بسیار تاثیرگذار دانست و در ادامه بر مستند سازی و تامین منابع مالی و انسانی تاکید کرد.

 در ادامه از زحمات مدیریت شبکه شهرستان اسلامشهر دکتر فاطمه تاجیک و کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی شبکه تقدیر و تشکر کرد.

 در ادامه معاون بهداشت به همراه دکتر سعید تاملی معاون فنی و دکتر محمد رضا قیوم زاده معاون اجرایی معاونت بهداشت، دکتر تاجیک مدیر شبکه و دکتر شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان اسلامشهر شرکت کردند.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *