• 27 تیر 1403

انتصاب رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی

انتصاب رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی

انتصاب رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در حکمی دکتر فاطمه حاج علی عسگری را به عنوان رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در حکمی دکتر فاطمه حاج علی عسگری را به عنوان رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی منصوب کرد.
 

متن حکم مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:


سرکار خانم دکتر فاطمه حاج علی عسگری
با سلام
 نظر به تعهد، دانش و تجربیات ارزشمند سرکار عالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران منصوب می شوید.
تا با یاری خداوند متعال و با استفاده از توان تخصصی و ظرفیت‌های موجود سازمان و همچنین مشارکت همه همکاران ذیربط بر اساس اسناد بالا دستی و در چارچوب اولویت‌های ذیل اقدام نمایید:
استقرار کامل ساختار مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی در سازمان بیمه سلامت ایران.
تلاش در خصوص تحقق موثر تکالیف برنامه‌ای سازمان با بکارگیری روش‌های کارآمد و به روز فن آوری اطلاعات.
ارتقاء نظام تولید، تحلیل و انتشار آمار و اطلاعات بیمه سلامت با بکارگیری روش های داده کاوی، داده پژوهی و استفاده از ساختارهای داده حجیم برای بهره‌برداری در سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های ملی، بخشی و استانی.
همکاری و هماهنگی موثر با مرکز آمار و فن آوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و سایر سازمان های ذینفع در فعالیت‌های مشترک حوزه سلامت و بیمه.                                                                                                                                                                                                                      بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های بخش غیر دولتی در توسعه و گسترش فن آوری اطلاعات.
تسریع حرکت به سوی اهداف ارزشمند دولت الکترونیک در مکانیزه کردن خدمات و فرآیندهای سازمان، پاسخگویی الکترونیکی به شهروندان و مراکز و تحقق سازمان الکترونیک هوشمند بیمه سلامت ایران.
توسعه کیفی و کمی توان تخصصی منابع انسانی مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند‌سازی سازمان، به منظور کارآمد سازی بخش‌های حاکمیتی و جذب مشارکت موثر بخش خصوصی و همچنین گسترش فضای نقش آفرینی در استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان مرتبط و نظارت اثر بخش بر فعالیت‌های واگذار شده.
همکاری و فعالیت در توسعه درخواست‌های مرتبط با حوزه فن آوری اطلاعات، به تناسب نیاز از طرف معاونت‌های سازمان در خصوص ارتقاء پاسخ دهی به بیمه شدگان .  
امید است با استعانت از الطاف الهی در راستای تحقق اهداف عالی سازمان با هماهنگی و تعاملات لازم با حوزه‌های بخشی و فرا بخشی موجبات پیشرفت سازمان را فراهم آورید.
 از درگاه ایزد متعال توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسالت دارم.


دکتر محمد مهدی ناصحی

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *