• 27 تیر 1403

اولین جلسه کارگروه مدیریت بحران و کاهش خطر بلایا در معاونت بهداشت

اولین جلسه کارگروه مدیریت بحران و کاهش خطر بلایا در معاونت بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

اولین جلسه کارگروه مدیریت بحران و کاهش خطر بلایا باهدف ساماندهی و استفاده از ظرفیت‌های نظام مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کنترل اپیدمی کووید 19، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، اولین جلسه کارگروه مدیریت بحران و کاهش خطر بلایا روز چهارشنبه 20 مرداد 1400 در سالن مدافعان سلامت معاونت بهداشت دانشگاه، باهدف ساماندهی و استفاده از ظرفیت‌های نظام مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کنترل اپیدمی کووید 19، برگزار شد.
 در این جلسه معاون بهداشت دانشگاه، معاونین فنی و اجرایی، رییس دبیرخانه نوسازی خدمات بهداشت همگانی، روسای گروه‌های تخصصی مدیریت شبکه و سلامت محیط و کار و کارشناس مسوول مدیریت بحران و کاهش خطر بلایای معاونت بهداشت حضور داشتند.
در اولین جلسه کارگروه مدیریت بحران و کاهش خطر بلایا ضمن تاکید بر لزوم استفاده از رویکرد crisis mode (وضعیت بحرانی) در کنترل اپیدمی کرونا، بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود و همچنین بررسی ساختارهای کشوری و دانشگاهی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل؛ پیش¬نویس شیوه‌نامه تشکیل و اداره کارگروه مدیریت بحران و کاهش خطر بلایا با حضور اعضای جلسه مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *