• 26 تیر 1403

بازدید معاون بهداشت دانشگاه از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در مقابله با کرونا

بازدید معاون بهداشت دانشگاه از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در مقابله با کرونا

بازدید معاون بهداشت دانشگاه از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در مقابله با کرونا

به‌منظور بررسی اقدامات انجام‌شده در راستای کنترل بیماری کرونا در ری، معاون بهداشت دانشگاه از ستاد و مراکز 16ساعته شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بازدید کرد.




به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دکتر علیرضا دلاوری معاون بهداشت دانشگاه سه‌شنبه 12 فرودین 99 با حضور در شبکه بهداشت شهرستان ری از نحوه مدیریت اپیدمی کرونا ویروس و اقدامات انجام‌شده برای غربالگری و ثبت اطلاعات مردم در سامانه وزارت بهداشت دیدن کرد.
در این بازدید دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت، دکتر دلاوری را همراهی می‌کرد.
ابتدا دکتر دلاوری با حضور در واحدهای مختلف ستادی، در مورد آخرین آمار موارد مثبت شهرستان و چگونگی ثبت اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت با کارشناسان به گفتگو نشست.
در ادامه دکتر دلاوری و دکتر صدرائی در دو مرکز 16 ه‌ساعته شهید نیک نژاد و شهید یغمایی حاضرشده و از نزدیک در جریان فعالیت تیم بهداشتی قرار گرفتند.
معاون بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان با اشاره به اهمیت غربالگری جمعیت تحت پوشش و ثبت اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت، روند ثبت‌نام جمعیت شهرری در سامانه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش بسیار خوب ثبت اطلاعات مردم شهرستان ری در سامانه هستیم که این نشان‌دهنده تلاش شبانه‌روزی همه کارکنان است.
دکتر صدرائی ضمن قدردانی از همکاری همه کارکنان شبکه بهداشت در این رابطه گفت: هدف ما این است که کار غربالگری در کوتاه‌ترین زمان انجام‌شده تا بتوانیم اطلاعات دقیقی از شرایط شهرستان به دست آوریم و در ادامه با توجه به داده‌های موجود بتوانیم برای کنترل بیماری برنامه‌ریزی کنیم.
در این بازدید دکتر دلاوری و دکتر صدرائی از فعالیت پزشکان و مراقبین سلامت در مراکز 16ساعته نیز بازدید کرد و در مورد نحوه غربالگری بیماران، پذیرش افراد مشکوک و اقدامات لازم برای افراد مبتلا با تیم بهداشتی گفتگو کردند.

مدیر سیستم
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *