• 14 تیر 1403

بازدید ناظرین کشوری از روند اجرای پویش ملی سلامت در حوزه‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید ناظرین کشوری از روند اجرای پویش ملی سلامت در حوزه‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید ناظرین کشوری از روند اجرای پویش ملی سلامت در حوزه‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی تهران

ناظرین کشوری ضمن پایش و ارزیابی گروه غیرواگیر معاونت بهداشت، از بخش‌های مختلفی از جمله مرکز بهداشت جنوب تهران، مرکز خدمات جامع سلامت فرمانفرمائیان و تیم سیارغربالگری مستقر در درمانگاه تامین اجتماعی طوس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، همزمان با اجرای پویش ملی سلامت، روز دوشنبه 11 دی 1402  ناظرین کشوری از روند اجرای پویش در حوزه‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.
دکتر عزیزی و روحانی به عنوان ناظر کشوری در این بازدید حضور داشتند. ایشان ضمن پایش و ارزیابی گروه غیرواگیر معاونت بهداشت، از بخش‌های مختلفی از جمله مرکز بهداشت جنوب تهران، مرکز خدمات جامع سلامت فرمانفرمائیان و تیم سیارغربالگری مستقر در درمانگاه تامین اجتماعی طوس بازدید کردند و در پایان جلسه‌ای با حضور دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت، دکتر محمدرضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، روسای چهار کارگروه پشتیبانی، آموزش، غربالگری، نظارت و پایش، کارشناس مسئول غیرواگیر جنوب و همکاران غیرواگیر معاونت در محل مرکز خدمات جامع سلامت میثم در پرجمعیت‌ترین منطقه تهران، منطقه 17 شهرداری تهران تشکیل شد.
در این جلسه دکتر آزیتا کریمی به تشریح روند اجرای پویش در مناطق تحت پوشش دانشگاه پرداخته و گزارش مفصلی در این خصوص ارائه دادند و ضمن ارائه برنامه عملیاتی و عملکرد معاونت بهداشت و سه شبکه، مرکزتابعه، چالش‌های موجود بر سر راه اجرای پویش را نیز عنوان کردند.
ناظرین کشوری ضمن تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران، اظهار داشتند علیرغم سختی اجرای این قبیل پویش‌ها در شهرهای بزرگی همچون تهران، نتیجه پایش رضایتبخش بوده است.
همزمان با پایش اجرای پویش ملی سلامت در منطقه تحت پوشش دانشگاه، صدا و سیما در مرکز میثم حضور پیدا کرده و ضمن مصاحبه با دکتر اولیایی منش و ارائه گزارش مفصل از اجرای پویش، با تعدادی از بیماران که در این طرح شناسایی واز بیماری خود مطلع نبودند مصاحبه کردند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

بازدید ناظرین کشوری  از روند اجرای پویش ملی سلامت در حوزه‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی تهران