• 15 تیر 1403

بازدید کار‌گروه پدافند زیستی استان تهران از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

بازدید کار‌گروه پدافند زیستی استان تهران از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

با هدف ارتقاء آمادگی نظام سلامت در مرزبانی زیستی، پیشگیری و کنترل بیماری‌های نوپدید و بازپدید و سایر تهدیدات زیستی از مرزهای کشور، از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید به‌عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، در راستای اجرای برنامه مراقبت‌های بهداشت مرزی و آیین‌نامه مرزبانی زیستی کشور، به همت گروه مدیریت خطر بلایا و پدافند غیر عامل معاونت بهداشت و با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری تهران، مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت و کارشناسان ذیربط، روز چهارشنبه 29 شهریور 1402 از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید بعمل آمد.
در حاشیه این بازدید و در نشستی که با سرپرست و کارکنان پایگاه مراقبت بهداشت مرزی برگزار شد، مشکلات و چالش‌های موجود در پیاده‌سازی ضوابط مرزبانی زیستی و اجرای برنامه مراقبت‌های بهداشت مرزی در این پایگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این بازدید با هدف ارتقاء آمادگی نظام سلامت در مرزبانی زیستی، پیشگیری و کنترل بیماری‌های نوپدید و بازپدید و سایر تهدیدات زیستی از مرزهای کشور و پایش زنجیره حرکت زائران با تمرکز بر مراسم اربعین حسینی (ع) از طریق هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌ها در فرایند: رصد و پایش، تشخیص، هشدار، مراقبت، پاسخ، مدیریت و کنترل مخاطرات و تهدیدات مرزبانی زیستی انجام شد.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

بازدید گروه مدیریت خطر بلایا و پدافند غیر عامل معاونت بهداشت، از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *