• 26 تیر 1403

برگزاری اولین جلسه کمیته بهداشت قرارگاه سلامت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری اولین جلسه کمیته بهداشت قرارگاه سلامت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری اولین جلسه کمیته بهداشت قرارگاه سلامت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

دکتر علیرضا اولیایی منش معاون بهداشت: با فرهنگ‌سازی، برنامه‌ریزی‌های مناسب و اجرایی، تبیین مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانیم گام موثری در خصوص دستیابی به جامعه جوان برداریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، اولین جلسه کمیته بهداشت قرارگاه سلامت جوانی جمعیت با حضور معاون بهداشت و اعضای کمیته روز دوشنبه 26 اردیبهشت1401 برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علیرضا اولیایی منش معاون بهداشت به بیانات حضـرت آیـت االله خامنـه‌ای رهـبر معظـم انقـلاب اسـلامی در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و بر اعتقاد و باور قلبی به موضوعات جوانی جمعیت تاکید داشت و گفت: در این خصوص باید پیشرو بود زیرا که قانون بسیار جامع و کامل مصوب شده است و باید با تدبیر وارد عمل شویم. ایشان خاطر نشان کرد با فرهنگ‌سازی، برنامه‌ریزی‌های مناسب و اجرایی، تبیین مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانیم گام موثری در خصوص دستیابی به جامعه جوان برداریم.
در ادامه دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه دفتر سلامت جمعیت خانواده، ساختار قرارگاه سلامت  و جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی کشور را شرح داد و در خصوص وظایف دبیرخانه و کمیته بهداشت قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی کشور توضیحاتی ارایه کرد.
همچنین لیلی سید مراد پور کارشناس سلامت جمعیت و باروری معاونت بهداشت در خصوص اجرایی شدن مصوبات قرارگاه، جلب مشارکت و حمایت‌های بین بخشی از طریق شورای سلامت و امنیت غذایی تاکید کردند.
در پایان سایر حاضرین پیشنهاداتی در خصوص اجرای بهتر قوانین مطرح کردند و مصوباتی برای طرح، اجرا و پیگیری در جلسات آینده به تایید اعضا رسید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *