برگزاری جلسه توجیهی صدور گواهی ولادت الکترونیک در معاونت بهداشت
کارشناس مسئول برنامه سلامت مادران و باروری معاونت بهداشت عنوان کرد: برای صدور گواهی الکترونیک لازم است همانند گذشته تمامی زایمانها در سامانه ایمان ثبت شوند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه توجیهی فرآیند صدور گواهی ولادت الکترونیک، روز چهارشنبه 29 آذر 1402 با حضور کارشناس مسئول سلامت مادران و باروری، کارشناس سلامت مادران معاونت بهداشت و کارشناس مسئول واحد سلامت جمعیت و خانواده، کارشناس سلامت نوزادان و مامای تسهیلات زایمانی حسن آباد شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری بصورت مجازی برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر زینب محقق، کارشناس مسئول برنامه سلامت مادران و باروری معاونت بهداشت، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، فرآیند صدورگواهی ولادت الکترونیک را توضیح داد. وی همچنین عنوان کرد برای صدور گواهی الکترونیک لازم است همانند گذشته تمامی زایمانها در سامانه ایمان ثبت شوند. صدور گواهی ولادت با استفاده از نام کاربری و رمز عبور جداگانه تعریف شده است که در اختیار کارشناس مربوطه قرار داده شده است. ایشان همچنین یادآور شدند قوانین صدور گواهی ولادت الکترونیک مانند صدور گواهی ولادت کاغذی است و مسئولیت صدور گواهی بعهده صادر کننده گواهی ولادت است.
در ادامه محبوبه محمد حسینی، کارشناس برنامه سلامت نوزادان معاونت بهداشت تاکید کرد که فرد صادر کننده گواهی الکترونیک حتما پس از ثبت، یکبار گواهی ولادت صادر شده را مطالعه کرده و در صورت تایید کلمه " ثبت اطلاعات" را انتخاب کند.
در این جلسه مژگان زنده دل کارشناس برنامه سلامت مادران، دکتر یزدی کارشناس مسئول واحد سلامت جمعیت و خانواده، شیلا عسگر پور کارشناس برنامه سلامت نوزادان، زهره پور حسینی مامای واحد تسهیلات زایمانی حسن آباد شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری حضور داشتند و نظرات خود را بیان کردند.
گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.
ارسال به دوستان