• 17 تیر 1403

برگزاری جلسه شورای فرهنگی معاونت بهداشت دانشگاه

برگزاری جلسه شورای فرهنگی معاونت بهداشت دانشگاه

برگزاری جلسه شورای فرهنگی معاونت بهداشت دانشگاه

معاون بهداشت دانشگاه: فعالیت‌های قرآنی، توجه به موضوعات مهمی همچون عاشورا، غدیر و ظهور و فعالیت‌های آموزشی و اردوهای فرهنگی و تفریحی می‌تواند در تحقق اهداف کلان فرهنگی معاونت بهداشت دانشگاه کمک کند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه شورای فرهنگی روز دوشنبه 2 مرداد 1402 با حضور دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه، دکتر محمد رضا قیوم زاده معاون اجرایی معاونت بهداشت، دکتر مجید دل آور معاون شبکه بهداشت شهرستان ری و دبیر شورای فرهنگی، مسئولین واحدهای فرهنگی معاونت بهداشت، مرکز بهداشت جنوب تهران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در سالن غدیر این معاونت برگزار شد.

در ابتدا دکتر اولیائی منش، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و توجه به فراگیر شدن آن در سطح معاونت و واحدهای تابعه گفت: فعالیت‌های قرآنی، توجه به موضوعات مهمی همچون عاشورا، غدیر و ظهور و فعالیت‌های آموزشی و اردوهای فرهنگی و تفریحی می‌تواند در تحقق اهداف کلان فرهنگی این مجموعه کمک کند. ایشان همچنین با تحلیلی از شرایط موجود فرهنگی کشور و خصومت و برنامه دشمن در عرصه فرهنگی اجتماعی کشور اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی تبیینی متناسب با شرایط و معضلات روز جامعه باید مدنظر این شورا باشد.

در ادامه دکتر مجید دل آور دبیر شورای فرهنگی معاونت بهداشت دانشگاه نیز با اشاره به دیدار با مدیر مرکز قرآن آستان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در راستای برنامه آموزش‌های قرآنی گفت: برای آموزش‌های قرآنی می‌توانیم از ظرفیت این مرکز یا سایر مراکز قرآنی و اساتید برجسته کشور استفاده و همکاران را بیش از گذشته با قرآن آشنا و مانوس کنیم. وی در ادامه گفت: خوشبختانه برنامه آموزش سریع ترجمه قرآن کریم در قالب مسابقه کتاب خوانی واژه‌های آسمانی، با استقبال بسیار خوب همکاران معاونت بهداشت و شبکه‌های بهداشت مواجه شده و بیش از 400 نفر برای شرکت در آن ثبت نام کرده‌اند و برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون به شکل مطلوب با همکاری اعضای شورا در حال انجام است.

در این جلسه موضوعات حجاب و عفاف، برگزاری جلسات آموزشی و برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی مطرح و اعضای جلسه در مورد آنها بحث و گفتگو کردند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *