• 26 تیر 1403

برگزاری جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

دکتر سعید تاملی معاون‌ فنی معاونت بهداشت :توجه به بهداشت و سلامت گروه سنی نوجوان و جوان بهترین سرمایه‌گذاری برای بهداشت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، با حضور زهرا آقا میری رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت، جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس شبکه‌های شهرستان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در سالن مدافعان سلامت معاونت بهداشت برگزار شد.
 در ابتدای جلسه برنامه‌ریزی در خصوص اجرای برنامه‌های نوجوانان و جوانان در سال آینده، گسترش همکاری‌های بین بخشی و ریز فعالیت‌های واحد بحث و گفتگو شد و در ادامه با حضور معاون‌ فنی دکتر سعید تاملی و مهندس موسوی از معاونت بهداشت شهید بهشتی آشنایی با سامانه سنجش سلامت دانش‌آموزی انجام شد.
 دکتر تاملی ضرورت هماهنگی در اجرای برنامه‌های مشترک را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به بهداشت و سلامت گروه سنی نوجوان و جوان بهترین سرمایه‌گذاری برای بهداشت است. در دسترس بودن این گروه سنی را نیز یکی از مزایای کار برون بخش با آموزش و پرورش بیان کرد.
در این قسمت همکاران اشکالات و ابهامات کار با این سامانه و چگونگی ثبت اطلاعات توسط مدیران در مدرسه را مطرح کردند. مصوب شد تا پایان اسفند همه مدارس تحت پوشش در سامانه بارگزاری شوند . که این بخش از کار از تعهدات آموزش و پرورش است و پس از آن پیگیری دانش آموزان مشکوک یا مبتلا به کووید توسط مراقبان سلامت و تحت نظارت همکاران شبکه‌ها و مرکز انجام شود.
 در پایان برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری جلسات متمرکز گروهی با جوانان در اردیبهشت الی خرداد در مرکز جنوب، شبکه اسلامشهر و شبکه ری در خصوص عوامل و موانع موثر در ازدواج جوانان انجام شد.  

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *