• 15 تیر 1403

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

با حضور دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت، مراسم تودیع و معارفه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

با حضور معاون بهداشت، مراسم تودیع و معارفه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، با حضور دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و شبکه‌های تابعه، کارشناسان و همکاران حوزه این معاونت، مراسم تودیع دکتر سعید تاملی معاون فنی پیشین و معارفه دکتر مهرزاد ناصری به عنوان سرپرست جدید معاون فنی معاونت بهداشت برگزار شد.
در ابتدا دکتر اولیائی منش در این آیین از صداقت، شکیبایی، حسن خلق و تلاش‌های بی وقفه دکتر سعید تاملی، معاون فنی پیشین حوزه معاونت بهداشت دانشگاه، در طول دوره مسئولیت در این حوزه تقدیر کرد و دکتر مهرزاد ناصری را به عنوان سرپرست معاون فنی معاونت، معرفی و برای ایشان نیز در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و سربلندی کرد.
در ادامه دکتر محمد رضا قیوم زاده معاون اجرایی معاونت بهداشت، دکتر محمد رضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دکتر علیرضا عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر و مدیران ستادی گروه‌ها و واحدهای معاونت نیز دکتر تاملی را از چهره‌های شاخص و برجسته علمی در حوزه بهداشت دانستند که اخلاق حرفه‌ای ایشان باعث شده که وی یک شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی نزد همه تلقی شود و برای ایشان نیز در مسئولیت جدید در وزارت متبوع آرزوی توفیق و سربلندی کردند و انتصاب دکتر ناصری در پست جدید را شایسته دانسته و ضمن تبریک؛ آرزوی موفقیت و سربلندی در مسئولیت جدید کردند.
سپس دکتر تاملی با تشکر از دکتر اولیائی منش، مدیران و همکاران در بخشی از مطالب خود گفت: مدیران و همکاران گرامی از اینکه در سال‌های فعالیت در حوزه معاونت بهداشت برای من تجربه‌ای بی‌نظیر خلق کردید، صمیمانه قدردانی می‌کنم. در این مدتی که فرصت حضور در کنار شما و همکاری با شما عزیزان را داشتم، مطالب بسیار آموختم. حضور در کنار شما عزیزان افتخاری بود که خداوند منان به بنده ارزانی داشت. برای یکایک شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
در ادامه دکتر ناصری ضمن تشکر از معاون بهداشت، مدیران و همکاران گفت: اکنون که فرصت همکاری با شما عزیزان گرانقدر فراهم شده، این را به فال نیک می‌گیرم و تلاش می‌کنم خادمی امین در مجموعه معاونت باشم تا بتوانیم با یاری یکدیگر به چشم‌اندازهای بزرگ و اهداف بلند در ارتقای سلامت جامعه دست پیدا کنیم.
در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از جانب معاون بهداشت، مدیران و همکاران از زحمات دکتر سعید تاملی معاون فنی سابق دانشگاه تقدیر شد.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر