• 17 تیر 1403

برگزاری هجدهمین کمیته جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری هجدهمین کمیته جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری هجدهمین کمیته جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت دانشگاه، بر اهمیت فضاسازی مناسب در خصوص جوانی جمعیت در مراکز محیطی بر لزوم نظارت کارشناسان ستادی بر نحوه نصب پوستر‌های جدید در معرض دید عموم تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، هجدهمین جلسه کمیته جوانی جمعیت، روز دوشنبه 16 مرداد سال 1402 با حضور اعضای کمیته بهداشت و کارشناسان مسئول واحد سلامت جمعیت و خانواده همچنین کارشناسان ستادی برنامه جوانی جمعیت شبکه‌های تحت پوشش، در سالن غدیر این معاونت تشکیل شد.

در ابتدا دکتر نرجس توکلی کیا، سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، به بررسی مصوبات جلسات قبل پرداخت و خواستار ارائه گزارش از مجریان مسئول انجام مصوبات شد و افزود: برای اجرایی سازی مصوبات، همکاری ستاد شبکه‌ها و واحدهای مستقر در معاونت بهداشت الزامی بوده و در این راستا برگزاری جلسات هماهنگی با نمایندگان ثابت پیامگذاران سلامت، هیات اندیشه ورزان و خانه‌های مشارکت بسیار راهگشا است. همچنین وی ضمن تاکید بر اهمیت فضاسازی مناسب در خصوص جوانی جمعیت در مراکز محیطی بر لزوم نظارت کارشناسان ستادی بر نحوه نصب پوستر‌های جدید در معرض دید عموم اشاره کرد.

دکتر زهرا طالبی، کارشناس مسئول واحد سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت جنوب تهران، پیشنهاد کرد کار گروهی در خصوص ساماندهی به محتواهای آموزشی نصب شده در مراکز محیطی و به روز کردن آن تشکیل شود.

دکتر افسانه مصلح، کارشناس مسئول امور دارویی گفت: محتوای آموزشی در خصوص مکمل‌های مورد نیاز گر وه‌های مختلف سنی در خصوص جلب حمایت خیرین تهیه شده است.

پروین جانانی، مسئول حوادث و بلایا و پدافند غیر عامل در ارتباط با اجرای ماده 65 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جلسه‌ای در خصوص تهیه محتوای آموزشی با موضوع مخاطرات زیستی در مشاغل شغلی با هدف پیشگیری از سقط جنین در هفته آینده برگزار خواهد شد.

دکتر عباس وثوق مقدم، رئیس دبیر خانه سلامت و امنیت غذایی در خصوص اصول پایش، نظارت و ارزشیابی صحیح واحد‌های تحت نظارت مطالبی عنوان کرد.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

 

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *