• 26 تیر 1403

برگزاری هفتمین جلسه سنجش نوآموزان شهر تهران به‌صورت مجازی در معاونت بهداشت

برگزاری هفتمین جلسه سنجش نوآموزان شهر تهران به‌صورت مجازی در معاونت بهداشت

رییس گروه نوجوانان جوانان و مدارس در هفتمین جلسه سنجش نوآموزان شهر تهران گزارش بازدید از پایگاه‌های سنجش جنوب تهران را ارایه کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، زهرا آقا میری رییس گروه نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در هفتمین جلسه سنجش نوآموزان شهر تهران روز یکشنبه 7 شهریور 1400  که به‌صورت مجازی برگزار شد شرکت کرد.
در این جلسه  دکتر عبدالرضا فولادوند مدیرکل سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، شهناز کریمی مدیر اداره استثنایی آموزش و پرورش، حسن محمدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش، محسن بهارلو معاونت پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش، روسای گروه نوجوانان جوانان و مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران حضور داشتند.
در ابتدا گزارشی از سازمان سنجش ارایه شد که اظهار شد از ۱۰۲۷۵۸ نوبت داده شده به نو آموزان بدو ورود به مدارس ۷۷۷۲۹ نفر ارزیابی شده‌اند که از این تعداد ۶۶۸۹ نفر ارجاع تخصصی هوش و ۳۸۸۸ نفر ارجاع تخصصی بینایی، ۱۵۰۱ نفر ارجاع تخصصی شنوایی، ۱۰۰ نفر ارجاع مشکلات جسمی حرکتی و ۱۵ نفر ارجاع تخصصی اوتیسم داشته‌اند.
آقامیری گزارش بازدید از پایگاه‌های سنجش جنوب تهران و چگونگی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و معاینات نو آموزان در قالب تحلیل آماری را ارایه داد و اسامی پایگاه‌هایی که نیازمند تذکر و نظارت بیشتر بودند به آموزش و پرورش اعلام کرد.
 در این جلسه بحث و گفتگو در زمینه واکسیناسیون کرونا در اداره استثنایی شهر و شهرستان‌ها، نوبت‌دهی در طول سال برای معاینات پزشکی نوآموزان و استمرار آموزش کارکنان و مدیران مدارس در خصوص مقابله با همه گیری کرونا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت
آموزش و پرورش استان تهران

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *