• 27 تیر 1403

برگزاری کارگاه مانا شیر‌خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت

برگزاری کارگاه مانا شیر‌خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت

برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت

با توجه به اهمیت ارائه مراقبت‌های استاندارد در کودکان بیمار و به روز رسانی دانش و مهارت پزشکان حوزه بهداشت، به همت گروه مدیریت سلامت جمعیت خانواده معاونت بهداشت، کارگاه حضوری مانا شیر‌خوار کمتر از دو ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، با توجه به اهمیت ارائه مراقبت‌های استاندارد در کودکان بیمار و به روز رسانی دانش و مهارت پزشکان حوزه بهداشت، کارگاه حضوری مانا شیر‌خوار کمتر از دو ماه روز دوشنبه 17 بهمن 1401 در سالن مدافعان سلامت برگزار شد.
مطابق برنامه‌ریزی انجام شده این دوره دو روزه خواهد بود. در روز اول ابتدا محبوبه محمدحسینی کارشناس سلامت نوزادان معاونت بهداشت اهداف و انتظارات برگزاری کارگاه را بیان کرد و سپس دکتر حامد برکاتی مشاور معاون بهداشت در حوزه رشد و تکامل کودک، ارزیابی و اقدام در مورد گوش درد و گلو درد در کودکان بیمار را به طور مبسوط آموزش داد.
مبحث بعدی ارائه شده در خصوص ارزیابی و درمان سوختگی و سرمازدگی در کودکان بود که توسط دکتر غزال شریعت پناهی فوق تخصص عفونی کودکان و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه شد.
در ادامه موضوع ارزیابی و درمان زردی در نوزادان توسط  فوق تخصص نوزادان، دکتر ستاره ثاقب به طور مفصل بیان کرد.
در پایان دکتر برکاتی بحث ارزیابی و درمان کم آبی در شیر خوار کمتر از دو ماه و همچنین عفونت باکتریال در شیر‌خواران کمتر از دو ماه را مطابق مانا را توضیح داد.
پرسش‌های شرکت کنندگان در طول جلسه پاسخ داده شد و در خصوص ارزشیابی کارگاه پیش آزمون و پس آزمون برگزار شد.
 این برنامه دارای امتیاز بازآموزی آموزش مداوم است.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت برگزاری کارگاه مانا شیر خوار کمتر از دو ماه در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *