• تاریخ انتشار : 1401/04/18 - 15:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 250
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت

معاون فنی معاونت بهداشت: استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی بالاخص در گروه‌های پرخطر را ضروری و مهم دانست.

برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 18 تیر 1401 با حضور دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت و مدیران ستادی واحد‌های مربوطه، کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت و مبارزه با کرونا در سالن مدافعان سلامت برگزار شد.
دکتر تاملی در ابتدا شرایط کنونی کرونا را تشریح کرد و گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان ضرورت رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک احساس می شود.
سپس ایشان توصیه به دریافت دوز‌های سوم و چهارم در گروه سنی  بالای 18 سال که بیش از شش ماه از آخرین نوبت تزریق آنها گذشته است و اهتمام ویژه به تداوم استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی بالاخص در گروه‌های پرخطر را ضروری و مهم دانست و بر تداوم واکسیناسیون کودکان زیر 18 سال تاکید کرد.
همچنین در این جلسه درخصوص چگونگی انجام بازدید و نظارت بر فعالیت‌های مراکز و پایگاه‌های سلامت در خصوص واکسیناسیون کرونا و نیز تامین واکسن‌ها در مراکز واکسیناسیون و رعایت زنجیره سرد تاکید ویژه شد.       

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار مهم
  • کد خبر : 215127
اسماعیل استاجی
Author

اسماعیل استاجی

تصاویر

برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت برگزاری کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی مدیریت مبارزه با کرونا در معاونت بهداشت

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings