• 11 تیر 1403

بزرگداشت هفته ملی سلامت مردان ایران با حضور معاون بهداشت

بزرگداشت هفته ملی سلامت مردان ایران با حضور معاون بهداشت

بزرگداشت هفته ملی سلامت مردان ایران با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

در راستای بزرگداشت هفته ملی سلامت مردان ایران برنامه معاینات و غربالگری سلامت مردان و اردوی ورزشی کارکنان در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، بزرگداشت هفته ملی سلامت مردان ایران با حضور دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت، معاونین، مدیران شبکه‌های تابعه و ستادی و کارکنان معاونت بهداشت روز دوشنبه 4 تیر 1403 برنامه معاینات و غربالگری سلامت مردان در معاونت بهداشت انجام شد.
 به همین منظور نمونه‌گیری آزمایشگاهی برای بررسی قند و چربی خون، بررسی سلامت کلیه و تست بررسی وضعیت سلامت پروستات از تمام آقایان شاغل در معاونت بهداشت انجام شد و سپس به منظور خطر سنجی و غربالگری پیشگیری از سکته‌های قلبی و مغزی، فشارخون همکاران آقا اندازه‎ گیری و توصیه‌‎های بهداشتی داده شد. همچنین با هدف غربالگری و شناسایی زودرس سرطان روده بزرگ، تست فیت برای واجدین شرایط توزیع شد.
در ادامه برنامه‌ها، اردوی ورزشی کارکنان در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار شد که همکاران به حرکات ورزشی پرداخته و در مسابقات متنوع ورزشی شرکت کردند. در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در این مراسم از یکی از همکاران آقا که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند توسط آقای دکتر اولیایی منش معاون بهداشت تقدیر به عمل آمد. در پایان ضمن پذیرایی با میان وعده غذایی سالم، بسته بهداشتی شامل مسواک و خمیردندان و مکمل ویتامینی D3 و کلسیم دی نیز توزیع شد.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر