• 26 تیر 1403

تقدیر رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از مدیر گروه و کارشناسان واحد بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت

تقدیر رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از مدیر گروه و کارشناسان واحد بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت

دکتر محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، با اهدا لوح تقدیر از مدیر گروه و کارشناسان بیماری‌های واگیر

دکتر محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، با اهدا لوح تقدیر از مدیر گروه و کارشناسان بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، دکتر محمدمهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، با اهدا لوح تقدیر از زحمات دکتر علی نیک‌فرجام و کارشناسان گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی که در عرصه سلامت و اجرای برنامه مراقبت و واکسیناسیون کرونا در حوزه تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه داشتند قدردانی کرد.
دکتر گویا با منطبق دانستن پوشش واکسیناسیون در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اهداف وزارت بهداشت بر حفظ و نگهداری این پوشش تاکید کرد.
متن پیام دکتر گویا به شرح ذیل است:
بی‌شک سلامتی بزرگترین هدیه الهی برای همه انسان‌هاست، اکنون‌که سلامت جامع بشری تحت تاثیر هم‌گیری کرونا قرار گرفته است، قدر این نعمت الهی بیشتر دانسته می‌شود بدیهی است در این مسیر هر قدمی که برای تامین حفظ و ارتقاء سلامت جامعه برداشته شود در درگاه لطف الهی ماندگار خواهد بود. تلاش‌های ایثارگرانه شما همکاران بزرگوار به‌عنوان خدمتگزار عرصه سلامت در اجرای برنامه مراقبت و واکسیناسیون کرونا، آرامش و سلامتی برای هم ‌وطنان عزیزمان فراهم آورد. بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر، سلامتی و بهروزی شما و خانواده‌های محترم را از درگاه خالق یکتا خواهانم.

دکتر محمدمهدی گویا
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *