• 26 تیر 1403

جلسه بررسی و تحلیل شاخص‌های گروه بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت

جلسه بررسی و تحلیل شاخص‌های گروه بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت

جلسه بررسی و تحلیل شاخص‌های گروه بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت

دکتر اولیائی منش، در جلسه بررسی و تحلیل شاخص‌های گروه بهداشت حرفه‌ای ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده بر اهمیت سلامت شاغلین حرف از جمله کارکنان حوزه سلامت تاکید و خواستار تقویت فعالیت‌ها و تلاش در راستای کاهش موانع موجود و تحلیل شاخص‌ها شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه بررسی و تحلیل شاخص‌های گروه بهداشت حرفه‌ای روز دوشنبه 22 آبان ۱۴۰۲ با حضور دکتر علیرضا اولیائی‌منش معاون بهداشت، دکتر سعید تاملی معاون فنی، دکتر محمد رضا قیوم زاده معاون اجرایی، مدیران و کارشناسان ستادی شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران در سالن مدافعان سلامت این معاونت برگزار شد.
در ابتدا دکتر علیرضا صدرایی مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت، ضمن شرح برنامه عملیاتی و فعالیت‌های گروه مذکور، گزارشی از شاخص‌های زیرساختی و عملکردی مرتبط با فعالیت‌‌های منطبق بر برنامه‌ عملیاتی در جمعیت تحت پوشش در سال‌های ۱۳۹۹ لغایت 1401 و سه‌ماهه اول را 1402 ارائه داد. سپس سایر اعضا به بیان چالش‌ها و راهکارهای موجود پرداختند.
در ادامه دکتر اولیائی منش، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده بر اهمیت سلامت شاغلین حرف از جمله کارکنان حوزه سلامت تاکید و خواستار تقویت فعالیت‌ها و تلاش در راستای کاهش موانع موجود و تحلیل شاخص‌ها شد.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر