• 27 تیر 1403

جلسه درک خطر و مشارکت جامعه (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران

جلسه درک خطر و مشارکت جامعه (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران

جلسه درک خطر و مشارکت جامع (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران

جلسه درک خطر و مشارکت جامعه (RCCE) باهدف جلب حمایت سازمان‌های مختلف برای ترغیب جامعه به تکمیل واکسیناسیون خود و پیشگیری از شیوع امیکرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 28 دی 1400 جلسه درک خطر و مشارکت جامعه (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران برگزار شد.
 در این جلسه که باهدف جلب حمایت سازمان‌های مختلف برای ترغیب جامعه به تکمیل واکسیناسیون خود و پیشگیری از شیوع امیکرون برگزار شد نمایندگان آموزش و پرورش، وزارت علوم، حوزه‌های علمیه، بسیج جامعه پزشکی و اداره سلامت شهرداری حضور فعال داشتند.
 نجمه الملوک امینی رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه تهران، در مورد انتظارات رفتاری از جامعه برای تکمیل دوز سوم واکسن کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مطالبی را بیان و نیز سایت‌ها، محتواها و شبکه‌های اجتماعی معتبر را برای دسترسی به Media معرفی کرد.
 در این جلسه مقرر شد ارتباط اعضا به‌صورت جلسه حضوری و فضای مجازی برقرار باشد و هر سازمان وظایف محوله خود را در امر کنترل کرونا به انجام رساند.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

جلسه درک خطر و مشارکت جامع (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران جلسه درک خطر و مشارکت جامع (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران جلسه درک خطر و مشارکت جامع (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران جلسه درک خطر و مشارکت جامع (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران جلسه درک خطر و مشارکت جامع (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران جلسه درک خطر و مشارکت جامع (RCCE) توسط روسای گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *