• 17 تیر 1403

جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در زمینه بررسی وضعیت و مشکلات ناشی از آبیاری اراضی کشاورزی با آب‌های نامتعارف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 13 آذر 1400 جلسه هماهنگی با حضور مهندس حسن کریمی مدیر گروه سلامت محیط و کار، مهندس جمشید طلایی کارشناس مسئول محیط، فاطمه صادقی کارشناس آب و فاضلاب و کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در‎ زمینه بررسی وضعیت و مشکلات ناشی از آبیاری اراضی کشاورزی با آب‌های نامتعارف در سالن غدیر معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد.
کارشناسان تحت پوشش در این جلسه ضمن ارائه گزارش وضعیت، چالش‌های موجود در زمینه برخورد با کشاورزان متخلف را اعلام کردند و مقرر شد اطلاعات دقیقی از طریق مکاتبه با جهاد کشاورزی شهرستان اخذ و پس‌ازآن اقدامات قانونی لازم اجرا شود.
همچنین در زمینه پرونده‌های کشاورزان متخلفی که به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و تاکنون اقدامی صورت نگرفته با هماهنگی این معاونت و مرکز سلامت محیط و کار وزارت متبوع پیگیری لازم انجام شود.
مقرر شد جلسات بعدی در خصوص ارائه گزارش پیشرفت کار به‌صورت منظم در همین معاونت برگزار شود.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در معاونت بهداشت جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در معاونت بهداشت جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در معاونت بهداشت جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در معاونت بهداشت جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در معاونت بهداشت جلسه هماهنگی با کارشناسان آب و فاضلاب شبکه‌های تحت پوشش در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *