• 17 تیر 1403

جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسوولان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، ری و مرکز بهداشت جنوب تهران در معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسوولان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، ری و مرکز بهداشت جنوب تهران در معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسوولان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، ری و مرکز بهداشت جنوب تهران در معاونت بهدا

آقامیری رییس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس برضرورت و احصای شاخص‌ها و استخراج آنها از سامانه سیب توسط شبکه‌های تحت پوشش، در راستای انجام مداخلات لازم و را‌ه حل‌های ارتقایی شاخص‌ها تاکید کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه هماهنگی با کارشناس مسوولان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، ری و مرکز بهداشت جنوب تهران، روز سه‌شنبه 10 بهمن 1402 با حضور زهرا آقامیری رییس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در سالن مدافعان سلامت این معاونت برگزار شد.
آقامیری برضرورت و احصای شاخص‌ها و استخراج آنها از سامانه سیب توسط شبکه‌های تحت پوشش، در راستای انجام مداخلات لازم و را‌ه حل‌های ارتقایی شاخص‌ها تاکید کرد. قرار شد شاخص‌ها توسط کارشناسان مسئول شبکه‌ها به تفکیک مراکز تابعه استخراج شود تا بتوان مداخلات موثر را بر اساس عملکرد مراکز طراحی کرد.
بحث و تبادل نظر درخصوص راه‌های ارتقای شاخص‌های پایه‌های هدف و برنامه‌های جاری گروه از دیگر موارد بحث و تبادل نظر در این جلسه بود.
شایان ذکر است در این جلسه ام البنین فیروزآبادی کارشناس مسوول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، مهدیس چنگیزی کارشناس سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، رشیدی کارشناس سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب، معصومه ادریسی کارشناس مسوول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان ری و سارا حاصلی فرد کارشناس مسوول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر نیز شرکت داشتند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر