• 26 تیر 1403

حضور معاون بهداشت دانشگاه در کارگروه فرهنگی اجتماعی و بانوان و دومین جلسه ارائه برنامه سامان در فرمانداری شهرستان اسلامشهر

حضور معاون بهداشت دانشگاه در کارگروه فرهنگی اجتماعی و بانوان و دومین جلسه ارائه برنامه سامان در فرمانداری شهرستان اسلامشهر

حضور معاون بهداشت دانشگاه در کارگروه فرهنگی اجتماعی و بانوان و دومین جلسه ارائه برنامه سامان در فرمانداری شهرستان اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر طرح سلامت محور اجتماعی سامان را برنامه کاملا هدفمند دانست که اثر هم پوشا در سطح شهرستان داشته است و فعالیت‌های جزیره ای را در این طرح به فعالیت‌های هدفمند گروهی و اجتماعی تبدیل خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز دوشنبه 16 تیر 99 در فرمانداری اسلامشهر با حضور مهندس مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، دکتر علیرضا دلاوری معاون بهداشت، دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت ودرمان اسلامشهر، دکترعلیرضا شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت و روسای ادارات ذی ربط برگزار شد.

 مهندس مرسلپور فرماندار اسلامشهر در کارگروه فرهنگی اجتماعی و بانوان با تشکر از حضور دکتر دلاوری معاون بهداشت دانشگاه و برگزاری دومین جلسه ارائه برنامه سامان ظرف ده روز بعد از برگزاری اولین جلسه گفت: طرح سلامت محور اجتماعی سامان برنامه کاملا هدفمند بوده و اثر هم پوشا در سطح شهرستان داشته و فعالیت‌های  جزیره ای را به فعالیت‌های هدفمند گروهی و اجتماعی تبدیل خواهد کرد.

در ابتدای جلسه دکتر دلاوری در خصوص نقش همکاری بین بخشی ادارات آب و برق در کنترل بیماری تراخم و نقش مداخله مردم در سالم سازی محلات توضیحات مبسوطی ارائه  کرد و در خصوص آموزش دوره سطح سه روانپزشکی برای پزشکان عمومی توضیحاتی داد و بر اجرای این طرح در سطح کل شهرستان اسلامشهر تاکید کرد.

 در ادامه دکتر شکیب، توضیحات تکمیلی در خصوص برنامه سامان و سطوح پایه، تخصصی و اجتماعی ارائه  و بر ضرورت همراهی سایر دستگاه‌ها و استفاده از تجارب اجرای برنامه ماج توسط بهزیستی، و طرح نماد توسط آموزش و پرورش و کاج در سازمان تامین اجتماعی اشاره و بر نقش همپوشانی سازمان‌ها در طرح سامان تاکید کرد همچنین ایشان تشکیل خانه مشارکت و راه اندازی دفتر اقدام جامعه در فرمانداری را خواستار شد.

در پایان جلسه راه اندازی دفتر اقدام جامعه در فرمانداری به تصویب رسید و دکتر سلمانی مشاور فرماندار بعنوان مسئول این دفتر انتخاب و مقرر شد فعالیت دفتر از روز سه شنبه 17 تیر 99 آغاز شود.

همچنین تصویب شد نمایندگان تام الاختیار از ادارات مختلف شهرستان از جمله آموزش و پرورش، امورمساجد، ورزش و جوانان، اصناف، پزشکی قانونی، ارشاد، بهزیستی و سایر ادارات تحت عنوان شورای رابطین در طرح سامان را ظرف دو هفته به فرمانداری معرفی کنند.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *