• 17 تیر 1403

عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی (Labsnet) درآمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی (Labsnet) درآمد. پس از تکمیل مراحل پذیرش، این آزمایشگاه به‌عنوان عضو مستعد عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبری پذیرش شد.
پیرو امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و آن شبکه و بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده، این آزمایشگاه روز دوشنبه 2 اسفند 1400 به‌عنوان عضو آزمایشی شبکه پذیرفته شد.
 پروفایل آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای شامل تجهیزات آزمایشگاه و نیز خدمات قابل ارایه در سایت شبکه به آدرس www.labsnet.ir قابل‌دسترس است. این آزمایشگاه با داشتن کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته آماده ارایه خدمات در حوزه بهداشت محیط و حرفه‌ای، مواد غذایی و نیز خدمات دستگاهی است.
 گفتنی است شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران باهدف هم‌افزایی توانمندی‌های آزمایشگاهی کشور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های پیشرفته و راهبردی، از ابتدای تیرماه سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. دامنه پوشش این شبکه شامل آزمایشگاه‌های خدماتی است و آزمایشگاه‌های پژوهشی و آموزشی را شامل نمی‌شود. این شبکه علاوه‌ بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در برمی‌گیرد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضویت آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *