• 15 تیر 1403

مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین مسابقه کتابخوانی قرآنی واژه‌های آسمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین مسابقه کتابخوانی قرآنی واژه‌های آسمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین مسابقه کتابخوانی قرآنی واژه‌های آسمانی

معاون بهداشت دانشگاه در مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین مسابقه کتابخوانی قرآنی واژه‌های آسمانی با قدردانی از شرکت کنندگان این مسابقه، فعالیت‌های قرآنی و تلاش در خصوص ارتقای معرفت قرآنی را امری ارزشمند عنوان کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین مسابقه کتابخوانی قرآنی واژه‌های آسمانی یکشنبه ۲۳ اردیبهشت 1403 در سالن جلسات حکیم ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه در این مراسم با قدردانی از شرکت کنندگان این مسابقه، فعالیت‌های قرآنی و تلاش در خصوص ارتقای معرفت قرآنی را امری ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: همه ما در برابر مسایل جامعه وظیفه‌ای داریم و در مجموعه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنار پرداختن به وظایف اداری و تخصصی باید نگاهی مسئولانه به مقولات فرهنگی داشته باشیم و در تبیین مسایل تلاش کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم پرداختن معاونت بهداشتی دانشگاه به امور قرآنی را بسیار ارزشمند و مایه خرسندی دانست و افزود: امروز دنیا بیش از هر زمان دیگری به آموزه‌های قرآنی نیاز دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حق شناس نویسنده کتاب واژه‌های آسمانی با بیان اینکه خداوند خود را اولین معلم قرآن معرفی می‌کند بیان کرد: جایگاه معلمی قرآن در اسلام جایگاهی بسیار رفیع است و بسیار از مردم نقاط دور جهان از جمله غرب و آسیای دور با خواندن و آشنایی با قرآن، مسلمان شدند.
دکتر مجید دل آور مشاور فرهنگی و  رسانه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه نیز در ابتدای این مراسم با بیان این استقبال کارکنان بهداشت دانشگاه از دو مرحله مسابقه کتابخوانی واژه‌های آسمانی بسیار چشم‌گیر بود اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ نفر در مرحله اول و بیش از ۳۰۰ نفر در مرحله دوم در این مسابقه شرکت کرده و آزمون این مسابقات نیز به طور حضور برگزار شده است.
دل آور با بیان اینکه در دومین مسابقه کتابخوانی، شرکت کنندگان ترجمه ششصد آیه منتخب از قرآن کریم را آموزش دیدند بیان کرد: شرکت کنندگان در این برنامه با یادگیری معنی بیش از هزار لغت از قرآن کریم در مرحله اول و ترجمه  ششصد آیه منتخب در مرحله دوم بر ترجمه اکثر آیات قرآن مجید تسلط پیدا کردند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر