• 26 تیر 1403

گزارشی از وضعیت واکسیناسیون توسط معاون بهداشت، در نشت هیئت رئیسه دانشگاه

گزارشی از وضعیت واکسیناسیون توسط معاون بهداشت، در نشت هیئت رئیسه دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

دکتر علیرضا دلاوری، معاون بهداشت دانشگاه

دکتر علیرضا دلاوری، در جلسه هیئت رئیسه به ارایه گزارشی از وضعیت واکسیناسیون پرداخت و از زحمات روسای بیمارستانها و معاونین قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، دکتر علیرضا دلاوری، معاون بهداشت دانشگاه، در جلسه هیئت رئیسه روز یکشنبه 2 خرداد 1400 به ارایه گزارشی از وضعیت واکسیناسیون پرداخت و گفت: پیش از هر چیز از زحمات روسای بیمارستانها و معاونین قدردانی می کنم. همگی همت کردند تا دانشگاه بتواند، حجم بالایی از واکسیناسیون را بدون حاشیه خاصی به انجام برساند.
وی از پذیرش واکسیناسیون بیش از حد تعیین شده خبر داد و گفت: حتی در برخی مناطق که دانشگاه های دیگر می توانستند مداخله انجام دهند، به منظور تسریع در این امر و بالا رفتن آمارها، توانستیم واکسیناسیون انجام دهیم.
معاون بهداشت دانشگاه، ضمن قدردانی از روسای بیمارستان ها برای کمک به واکسیناسیون گفت: در مجموع 27 هزار و 900 واکسن در بیمارستان های دولتی تزریق شده است و لذا دانشگاه ما فاز یک واکسیناسیون (تزریق به کادر درمان و گروه های خطر) را مدتهاست که به اتمام رسانده است.
دکتر دلاوری، از واکسیناسیون دانشکده ها خبر داد و تصریح کرد: تا روز گذشته به طور کلی 224 هزار واکسن تحویل دانشگاه شده بود. میزان توزیع واکسن در حدود 205 هزار و تزریق 170 هزار است که روز به روز این عدد افزایش پیدا می کند.
وی در ادامه به واگذاری واکسیناسیون بهشت زهرا، پاکبانان، سالمندان، بیماران خاص، اورژانس و ... به دانشگاه، اشاره کرد و گفت: همچنین دانشگاه علوم پزشکی تهران با پوشش 99.4 درصدی اماکن اعلام شده از سوی بهزیستی، توانست دانشگاهی برتر در این زمینه باشد.
دکتر دلاوری ضمن قدردانی از دکتر پورغریب برای واکسیناسیون اینترن ها، دکتر رضایی، برای هماهنگی واکسیناسیون نظام پزشکی و دکتر وسکویی برای هماهنگی در واکسیناسیون نظام پرستاری آن را خدمتی ویژه در سطح کشور خواند و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سطح اسلامشهر، شهر ری و جنوب تهران، 22 مرکز تجمیعی راه اندازی کرد که از این طریق مجموعا در فاز 2 در حدود 103 هزار نفر واکسینه شدند. به عبارت دیگر تا کنون 5.2 درصد گروه هدف واکسن دریافت کردند.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *