متن دلخواه

برگزاری نشست کارشناسان کودکان شبکه‌های بهداشت و درمان تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری نشست کارشناسان کودکان شبکه‌های بهداشت و درمان تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

گروه نوزادان و کودکان معاونت بهداشت نشست کارشناسان کودکان شبکه‌های بهداشت و درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران را برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، نشست کارشناسان کودکان شبکه‌های بهداشت و درمان ستاد معاونت و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران در راستای ارتقاء خدمات کیفی وکمی مراقبت کودکان زیر ۵ سال روز شنبه 26 خرداد 1403در سالن غدیر این معاونت برگزار شد.
در ابتدای جلسه فاطمه شریفی آرومی، رئیس گروه نوزادان وکودکان معاونت بهداشت، گزارشی از عملکرد و شاخص‌های کودکان زیر ۵ سال در سال ۱۴۰۲ ارائه داد و روند مقایسه‌ای شاخص‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه دکتر نرجس توکلی کیا، سرپرست مدیریت جوانی جمعیت و سلامت خانواده از تلاش‌های مراقبین سلامت و کارشناسان کودکان برای افزایش شاخص‌ها تقدیر کرد و انجام اقدامات لازم به منظور کاهش موانع پیش رو در خصوص افزایش کمی و کیفی خدمات مورد نظر این گروه سنی را خواستار شد.
از دیگر موارد مطرح در این جلسه مشکلات موجود در مراجعه کودکان دارای مشکلات تکاملی و تسهیل مراجعه آنان به مراکز خدمات جامع تکامل بود و همچنین پیشنهاد شد برای کاهش هزینه‌های توانبخشی، کارشناس گفتار درمان و کار درمان در تعدادی از مراکز خدمات جامع سلامت، با همکاری دانشکده توانبخشی و معاونت درمان  استقرار یابند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر