متن دلخواه

برگزاری پنجمین جلسه شورای پیامگزاران و مشاوران سلامت استان تهران در معاونت بهداشت

برگزاری پنجمین جلسه شورای پیامگزاران و مشاوران سلامت استان تهران در معاونت بهداشت

پنجمین جلسه شورای پیامگزاران و مشاوران سلامت استان تهران با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌های استان تهران و در دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 7 مهر 1403، پنجمین جلسه شورای پیامگزاران و مشاوران سلامت استان تهران با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌های استان تهران و در دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در این جلسه گزارش نحوه پایش دبیرخانه‌های سلامت ادارات که توسط تیم متشکل ازمسئولین واحدهای بهداشت حرفه‌ای سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران شامل (شهید بهشتی، تهران و ایران) و رئیس و نائب رئیس شورای پیامگزاران استان انجام شده بود  توسط دکتر رضاپور ارائه شد.

سپس ریاست دبیرخانه سلامت دانشگاه دکتر عباس وثوق مقدم در خصوص برنامه هفتم توسعه، موارد مرتبط با سلامت را بیان کرد.

در ادامه دکتر رامش عالی پور کارشناس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی و میترا ذبیحی رئیس گروه واحد بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت در زمینه امنیت غذایی و تغذیه سالم مطالبی را بیان و بر اهمیت بزرگداشت روز جهانی غذا (24 مهر) و لزوم  برنامه‌ریزی دبیرخانه‌های سلامت ادارات و سازمان‌ها در این خصوص تاکید کردند.

در ادامه نمایندگان پیامگزار و مشاور سلامت ادارات به بیان چالش‌های موجود در اجرای بسته پایه سلامت کارکنان پرداختند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *