• 27 تیر 1403

پیام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای

پیام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای

پیام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای

دکتر اولیائی منش در پیامی به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، این روز را به تمامی خدمتگزاران جامعه بهداشت حرفه ای تبریک و از فعالان این عرصه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، پیام معاون بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای به شرح ذیل است:                                                                                                                                                                                                                        هشتم اردیبهشت ماه 1402 مصادف با 28 آوریل 2023 میلادی، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای است و سازمان بین المللی کار در یک حرکت جهانی شعار امسال را "محیط کار سالم و ایمن یک حق اولیه برای انسانها است " اعلام کرده است.
 از آنجا که حفظ و ارتقای سلامت نیروی کار کشور از طریق تأمین بهداشت محیط کار، پیشگیری از حوادث و بیماری¬های شغلی، از اهداف توسعه پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده محور اصلی این شعار حفظ سلامت نیروی کار است. لذا انتظار می‌رود از طریق پیاده سازی الزامات و مقررات ایمنی و بهداشت کار، تقویت سیستم‌های بازرسی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و تامین خدمات تخصصی، اجرای موثر قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای توسط فعالان این عرصه محقق شود .
 اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی عزیزانی که این عرصه را برای خدمت به مردم میهن‌مان برگزیده اند، سلامتی، بهروزی و موفقیت خدمتگزاران جامعه بهداشت حرفه ای را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر علیرضا اولیائی منش
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *